Sage zorgt voor een revolutie in boekhoudwereld

Naar aanleiding van Sage Insight op 26 oktober lanceert Sage nieuwe oplossingen.

26 oktober 2017

Sage Cloud Demat, het nieuwe ‘Collaboration Platform’ van Sage, zorgt voor een aanzienlijke efficiëntieverhoging voor zowel de boekhouder als de KMO-ondernemer door boekhoudkundige processen te digitaliseren en automatiseren.

Bovendien lanceert Sage een nieuwe geïntegreerde Business Intelligence module genaamd Sage Enterprise Intelligence.

Brussel, 26 oktober 2017 - Sage, wereldwijd een van de leidende leveranciers inzake oplossingen voor boekhouding, ERP en CRM, schakelt in samenwerking met een technology provider een versnelling hoger met de ontplooiing van de nieuwe Sage Cloud Demat en zet zo een nieuwe stap in de uitbouw van haar (digitale) ecosysteem.

Deze toepassing vormt de ontbrekende schakel die een holistische benadering van alle boekhoudkundige processen mogelijk maakt. Ze ondersteunt de administratieve taken in het voor- en natraject tot het boekhouden. Het digitale platform laat boekhouders toe met hun klanten - de KMO’s - te communiceren alsook de resultaten en boekhouding te publiceren, terwijl de KMO zo over een online tool beschikt die het toelaat om zijn documenten en facturen goed te keuren, te annoteren en te verzenden. Bovendien maakt stelt het de KMO-ondernemer in staat in realtime de boekhouding en financiën alsook de rapportering en de publicatie van resultaten en verslagen op te volgen via een uitgebreid en toegankelijk KMO-portaal. Cloud Demat integreert al deze mogelijkheden voor het eerst onder één dak, complementair aan de Sage boekhoudsoftware.

Via machinale factuurherkenning en slimme verrijkingsalgoritmes worden facturen en bestanden klaargezet voor validatie en wordt de productiviteit van een boekhoudkantoor stelselmatig verhoogd.
“Met Sage Cloud Demat spelen we in op de huidige noden van de markt, voor zowel die van de boekhouders als die van de KMO, waarin alles steeds minder gebonden is aan tijd en plaats”, verklaart Alex Dossche, Managing Director van Sage Belgium. “Dankzij deze nieuwe toepassing kunnen ondernemers en bedrijfsleiders overal en altijd hun boekhoudkundige stukken uploaden, verzenden en raadplegen. Zo wint niet alleen de KMO aan tijd, maar ook de accountant, die een groot deel van zijn repetitieve en administratieve taken geautomatiseerd ziet en daardoor meer mogelijkheden krijgt om zijn klanten bij te staan met advies.”

Business Intelligence geïntegreerd in Sage X3

Sage X3, de Business Management-oplossing van Sage die afgelopen jaar een sterke groei kende, toont zich tijdens de volgende maanden ambitieus op de ERP-markt en zal om haar vooruitgang te ondersteunen meerdere partners recruteren.

Sage X3 ziet zijn mogelijkheden nog verder uitgebreid met de integratie van Sage Enterprise Intelligence. Sage democratiseert zo Business Intelligence voor het ganse bedrijf en geeft werknemers de tool om aan efficiëntie te winnen.

“Naast de integratie van Enterprise Intelligence, krijgt Sage X3 ook een nieuwe interface die gebruikers toelaat efficiënter en flexibeler te werken op elk toestel, een nieuw en geavanceerd dashboardbeheer, personaliseerbare grafieken en een nieuwe, geoptimaliseerde filter- en deelfunctie”, vervolledigt Alex Dossche. “Sage X3 geeft zo werknemers en ondernemingen de tijd en mogelijkheden om hun volledige potentieel te ontplooien.”

Over Sage:

Sage (FTSE : SGE) is wereldwijd de marktleider inzake beheersoplossingen voor ondernemingen. Sage vergezelt de ontwikkeling van ondernemingen van start-up over scale-up tot kmo met Sage Business Cloud. Dit is de enige oplossing die boekhouding, financiën, commercieel beheer, geïntegreerd bedrijfsbeheer, human resources, verloning, betalingen en communicatie met de bank integreert in de Cloud.
Onze missie: ondernemers bevrijden van de administratieve last zodat ze zich kunnen concentreren op wat ze graag doen. Dat doen we elke dag voor onze 3 miljoen klanten in 23 landen, met onze 13.000 medewerkers en dankzij ons netwerk van experts-boekhouders en partners. Wij zijn geïntegreerd en geëngageerd: we steunen lokale gemeenschappen met liefdadigheidswerk via de Sage Foundation.

Voor meer informatie: www.sage.com

Voor meer info, contacteer:
VADEMECOM
Vincent Morrens